جایگاه مشتری مداری در سازمانها با کیفیت گرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه مشتری مداری در سازمانها با کیفیت گرایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه مشتری مداری در سازمانها با کیفیت گرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مشتری مداری در سازمانها با کیفیت گرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه مشتری مداری در سازمانها با کیفیت گرایی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مشتری مداری یعنی سعی در برآورده کردن خواسته های مشتریان با تکیه بر قوانین الهی، حق مداری، رضایت طرفین معامله، عدم ضرر و انصاف بنابراین به نظر می رسد که محوری بودن مشتریان، اصلی مسلم و خدشه ناپذیر است و سازمان برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند از طریق تأمین نیازهای کاربردی، احساسی و منطقی متقاضیان رضایت آنان را جلب نماید. کلیه سازمانهای امروزی نیازمند رقابت در عرصه های مختلف از جمله خدمات هستند، ارائه خدمات با کیفیت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. سازمانها و شرکتها جهت بقاء و موفقیت در بازارهای رقابتی، ناگزیرند خدمات با کیفیتی به مشتریان ارائه کنند. بنابراین با توجه به اینکه در سازمانهای امروزی مشتری مداری و کیفیت گرایی یک ضرورت می باشد در این تحقیق به بررسی موضوع مشتری مداری، کیفیت سازمان وکیفیت، مدیریت کیفیت فراگیرد، راهکارهای تقویت کیفیت گرایی، مشتری مداری و کیفیت خدمات می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.