تحلیل سیستمی رضایت مندی کاربران از خدمات سیستم مراقبت سلامت با رویکرد پویایی شناسی سیستم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل سیستمی رضایت مندی کاربران از خدمات سیستم مراقبت سلامت با رویکرد پویایی شناسی سیستم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل سیستمی رضایت مندی کاربران از خدمات سیستم مراقبت سلامت با رویکرد پویایی شناسی سیستم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل سیستمی رضایت مندی کاربران از خدمات سیستم مراقبت سلامت با رویکرد پویایی شناسی سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل سیستمی رضایت مندی کاربران از خدمات سیستم مراقبت سلامت با رویکرد پویایی شناسی سیستم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در تمامی سیستم های اقتصادی هدف رسیدن به تعادل و پایداری آن سیستم می باشد،لذا اغلب سیاست گذاران درصدد هستند تا عوامل تأثیرگذار یا بعبارتی متغیرهای کلیدی سیستم را یافته و براساس آن اقدام به اتخاذ تصمیم و سیاست گذاری اثربخش نمایند تا به نتایج مطلوب و مفید برای سیستم مورد نظر دست یابند. سیستم بهداشت و درمان یک کشور، خود عضوی از یک مجموعه ی بزرگ وپیچیده سلامت می باشد، لذا باید برای تحلیل عوامل موجود در آن و بررسی روابط میان آنها می بایست با رویکردی سیستمی به آن پرداخته شود. سیستم های بهداشتی و درمانی، اغلب با مشکلاتی نظیر کمبود منابع و افزایش روزافزون تقاضا مواجه هستند. لذا بعنوان اهداف سازمانی خود همواره به دنبال اطمینان از رضایت، وضع سلامت بیماران، سلامت جامعه و همچنین برآورده کردن انتظارات کارکنان خود می باشند. آنچه که از نقطه نظر بیماران که مشتریان سیستم سلامت هستند مطلوب است، ارائه خدمات با کیفیت با هزینه مطلوب و سرعت و دسترسی مناسب می باشد، حال آنکه از نقطه نظر کارکنان و سهامداران بخش خصوصی، سودآوری و برخورداری از مشتریان بیشتر مطلوب می باشد، حصول تعادل و توازن میان خواسته ها ی طرفین، مسئله ای است که توسعه پایدار خدمات نظام سلامت را در پی خواهد داشت. در این تحقیق با بهره مندی از رویکرد سیستمی، تلاش می شود ساختار علت و معلولی رخداد رضایت مندی کاربران از خدمات سلامت با درنظرگیری همه ابعاد مسئله مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.