بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی در گروه های مختلف مشتریان در بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی در گروه های مختلف مشتریان در بانک کشاورزی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی در گروه های مختلف مشتریان در بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی در گروه های مختلف مشتریان در بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی در گروه های مختلف مشتریان در بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از راه های کسب دانش و شناخت در مورد مشتریان، بخش بندی آنها به گروه های متجانس و بررسی نیازهای هر بخش است. این کار توازنی بین عدم شناخت مشتریان و شناخت تک به تک آنهاست که از سویی موجب هدفمند شدن فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت بازاریابی و تخصیص مناسب منابع بازاریابی می شود و از سوی دیگر نسبت به شناخت فردی و تک به تک مشتریان به خصوص زمانی که یک سازمان با تعداد زیادی مشتری سر و کار دارد . در این تحقیق هدف شناسایی و اولویت بندی نیازهای بانکی چهار صنف پرتعامل با بانک کشاورزی است. بدین منظور ابتدا براساس گزارشات بانکی و میزان تعاملات اصناف این چهار صنف شناسایی گردیدند. سپس با مطالعه در ادبیات تحقیق نیازهای اصناف مختلف شناسایی گردید. سپس با استفاده از تکنیکدلفی فازی نیازهای شناسایی شده در هر صنف مورد غربال گری واقع شد. و در نهایت ، نیازها در دو دسته نیازهای انسانی و نیازهای و تشکیل ماتریس (ANP) مربوط به فرآیندهای عملیاتی و فنی تقسیم گردیدند و سپس با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه مقایسات زوجی نیازهای اساسی هر صنف الویت بندی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.