بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید ( مطالعه موردی : کارخانه ایران خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید ( مطالعه موردی : کارخانه ایران خودرو) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید ( مطالعه موردی : کارخانه ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید ( مطالعه موردی : کارخانه ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید ( مطالعه موردی : کارخانه ایران خودرو) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

موفقیت اقتصادی سازمان ها،به توانایی آنها در شناسایی نیازهای مشتریان و تولید سریع مح صولاتی با هزینه کم بستگی دارد. مدیریت دانش به عنوان یکی از مهمترین روش ها و ابزارهای مورد استفاده جهت بهینه کردن فرآیند توسعه محصول جدید شناخته شده است زیرا فعالیت دانشی در قلب فرآیندهای توسعه محصول جدید نهفته است. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیرات سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژی به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش بر عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید در کارخانه ایران خودرو می باشد. نوع پژوهش توصیفی، پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری این تحقیق، مدیران و متخصصان شرکت ایران خودرو می باشند.برای گردآوری داده ها در این پژوهش از پر س شنامه ی کتبی که پایایی آن ۷۳ در صد ا ست ا ستفاده شده و بین نمونه آماری توزیع گردید. در این پژوهش از تکنیک آمار توصیفی و آزمون های همبستگی، رگرسیون و فریدمن به منظور بررسی میزان تأثیرات هر یک از عوامل کلیدی مدیریت دانش بر روی فرآیند توسعه محصول جدید و اولویت بندی آنها استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بین مولفه های سبک رهبری، دانش ضمنی و زیر ساخت تکنولوژیک به عنوان عوامل کلیدی مدیریت دانش به صورت مجزا، با فرآیند توسعه محصول جدید رابطه ی معناداری وجود دارد. و بر طبق نتایج حاصل از رگرسیون، سبک رهبری ۲۹ در صد، دانش ضمنی ۵۵ در صد و زیر ساخت تکنولوژیک ۷۰ درصد از تغییرات فرآیند توسعه محصول جدید را در بررسی هایی جداگانه تبیین می کنند. همچنین براساس یافته های پژوهش پیشنهادهایی کاربردی به مدیران ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.