ارائه مدلی ترکیبی تحلیل سلسه مراتبی فازی و پرومته برای انتخاب استراتژی تولید ناب به منظور افزایش بهره وری در شرکت ماشین سازی اراک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی ترکیبی تحلیل سلسه مراتبی فازی و پرومته برای انتخاب استراتژی تولید ناب به منظور افزایش بهره وری در شرکت ماشین سازی اراک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی ترکیبی تحلیل سلسه مراتبی فازی و پرومته برای انتخاب استراتژی تولید ناب به منظور افزایش بهره وری در شرکت ماشین سازی اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی ترکیبی تحلیل سلسه مراتبی فازی و پرومته برای انتخاب استراتژی تولید ناب به منظور افزایش بهره وری در شرکت ماشین سازی اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی ترکیبی تحلیل سلسه مراتبی فازی و پرومته برای انتخاب استراتژی تولید ناب به منظور افزایش بهره وری در شرکت ماشین سازی اراک :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه نیازهاوخواسته های مشتریان واولویت های تولیدی بسرعت در حال تغییر است و استراتژی بنگاه های اقتصادی نیز متناسب با این تغییرات باید تغییر نماید. لذا این عوامل باعث شدند تا بنگاه های اقتصادی با چالش های جدیدی روبرو شوند و از روش ها و تکنولوژی های متفاوتی جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان استفاده نمایند که تولید ناب وتولید چابک مهمترین این استراتژی ها می باشند. لذا در این مطالعه بر آن شدیم تا بوسیله تکنیک های تصمیم گیری در شرایط عدم قطعیت به رتبه بندی استراتژی های تولید ناب پرداخته شود که در ابتدا با جمع آوری نظرات خبرگان در مورد معیارهای مورد استفاده در رتبه بندی استراتژی های تولید ناب و استفاده از غربالگری ۸ معیار انتخاب گردید سپس با استفاده از نظرات کارشناسان و مطالعه ادبیات تحقیق تولید ناب ۹ استراتژیتدوین گردید در ادامه با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی وزن معیارها محاسبه گردید و سپس بوسیله تکنیک پرومته رتبه بندی استراتژی ها انجام شده است که استراتژی تمرکز بر روی مشتری در رتبه اول قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.