افزایش مزیت رقابتی کسب و کارهای الکترونیک با بهره گیری از هوش کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش مزیت رقابتی کسب و کارهای الکترونیک با بهره گیری از هوش کسب و کار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش مزیت رقابتی کسب و کارهای الکترونیک با بهره گیری از هوش کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش مزیت رقابتی کسب و کارهای الکترونیک با بهره گیری از هوش کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش مزیت رقابتی کسب و کارهای الکترونیک با بهره گیری از هوش کسب و کار :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

کسب و کار الکترونیک به عنوان محل ارتباط فناوری اطلاعات و بازار کسب و کار سبب شده است که بازاری دائمی برایفعالیت و اشتغال عده بسیاری در این زمینه فراهم آید. از سوی دیگر، در عصر حاضر هرچه زمان به جلوتر می رود، علوم و فنونپیشرفت های شگرفی نموده و شرکتهای مبتنی بر کسب و کار الکترونیک با توجه به ظهور نیازها و چالش های عمیق، پیچیده ترو کنترل آنها سخت تر می شود. وجود حجم عظیمی از اطلاعات و داده ها شاید به نظر برای سازمانها مفید باشد اما این اطلاعاتبدون تحلیل و پردازش کاربردی نخواهند داشت. این معنا زمانی پراهمیت خواهد شد که بپذیریم در هر شرکت پیشرو، علاوهبر منبع عظیم و خلاق انسانی هوشمند، تکنولوژی های هوشمندی نیز در فرآیند عملکرد شرکتها نقش مؤثری ایفا می کنند لذاوجود سیستم های هوشمند، برای پردازش اطلاعات کلان، ضروری به نظر می رسد. ابزارهای هوش کسب و کار بهتصمیم گیرندگان در هر رده از شرکت، این اجازه را می دهد تا در هر کجا و هر زمان به آسانی به آن اطلاعات دسترسی داشتهو آنها را بهتر درک نموده و تحلیل نمایند. این مقاله با اشاره به حجم تجارت الکترونیک و سرعت گسترش آن در جهان بهارتباط نزدیک تجارت الکترونیک و کارآفرینی پرداخته و سپس، در آن به آثار مثبتی که هوش کسب و کار (BI) بر تصمیماتعمده و کلان شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک دارد، اشاره شده است و به طور عمده به موارد قابل توجه در معماریهوش کسب و کار و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است. همچنین با بیان مفاهیم هوشکسب و کار و ابزارهای مورد استفاده آن، در ایجاد مزیت رقابتی مورد تاکید قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.