واکاوی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
واکاوی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد واکاوی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن واکاوی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف واکاویی مفهوم نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به منظور ایجاد آن در جامعه انجام شده است . دراین پژوهش از روش کیفی ، تحلیل منطقی فرا رونده استفاده شده ، حوزه پژوهش شامل منابع مکتوب و الکترونیکی دردسترس ، مرتبط با مبانی تربیتی از جمله قرآن کریم ، نهج البلاغه ، اصول کافی و روایات مستند و متواتر از ائمه اطهارعلیهم السلام بوده که از طریق مطالعات کتابخانه ای بمنظور جمع آوری اطلاعات و تحلیل یافته ها انتخاب و استخراج شدهاست . تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس نظام مقوله ای قیاسی بوده که طی شش مرحله به انجام رسیده است . در بخشتحلیل محتوا مهمترین یافته ها نشان دهنده آن بود که نقد از منظر فلسفه تعلیم و تربیت به مفهوم تشخیص کمال از نقصان، داوری و رفتار ارزیابانه ، یاد آوری زشتی ها از زیبایی ها ، امر به معروف و نهی از منکر و خردمندی و اندیشه ورزی میباشد . نتایج بدست آمده حاکی از آنست که با درک صحیح از مفاهیم واقعی نقد که بخشی از یافته های این پژوهش میباشند می توان بهترین استراتژی را برای ایجاد و گسترش روحیه نقادی و نقد پذیری مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت فراهمنمود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.