مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزان پایه ششم مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزان پایه ششم مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزان پایه ششم مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزان پایه ششم مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزان پایه ششم مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه ی حاضر « مقایسه انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی شهرشیراز» در نظر گرفته شده است. روش انجام تحقیق از نوع علی- مقایسه ای و ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه هایانگیزه پیشرفت تحصیلی هرمنس و فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران میباشد. جامعه مورد مطالعه این پژوهش را کلیهدانش آموزان پایه ششم مدارس عادی و هوشمند شهر شیراز که در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴مشغول به تحصیل میباشندتشکیل میدهد. جهت انتخاب نمونه از روش خوشهای چندمرحله ای استفاده شد؛ به این ترتیب که از بین نواحی اموزشو پرورش شهر شیراز ناحیه ۲انتخاب گردید و از بین مدارس ناحیه ،۲دو مدرسه عادی و دو مدرسه هوشمند به تصادفانتخاب شدند و از بین دانش آموزان این مدارس، کلیه دانش آموزان پایه ششم (مدرسه عادی: تعداد ۷۶نفر؛ مدرسههوشمند: تعداد ۵۱نفر) به عنوان نمونه نهایی انتخاب گردیدند. فرضیات با استفاده از آزمون آماری tمستقل مورد تجزیهو تحلیل قرار گرفت و چنین نتیجه گرفته شد که دانش آموزان مدارس هوشمند دارای انگیزه پیشرفت تحصیلی بیشترینسبت به دانش اموزان مدارس عادی هستند؛ همچنین دانش آموزان مدارس عادی فرسودگی تحصیلی بیشتری نسبت بهدانش آموزان مدارس هوشمند دارند. نتایج همچنین نشان داد که بین انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش اموزاندختر و پسر تفاوت معنیداری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.