سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورتی انکارناپذیر در فرایند یاددهی-یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورتی انکارناپذیر در فرایند یاددهی-یادگیری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورتی انکارناپذیر در فرایند یاددهی-یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورتی انکارناپذیر در فرایند یاددهی-یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورتی انکارناپذیر در فرایند یاددهی-یادگیری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

اهمیت و ضرورت فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث به وجود آمدن اصطلاح جدیدی تحت عنوانسواد فناوری اطلاعات و ارتباطات گردیده است. انجمن کتابخانه ای امریکا سواد ICTرا در هفتمؤلفه، شرح دادن، دسترسی، ارزیابی، مدیریت، ترکیب، خلق و ارتباط تعریف کرده است. در سوادICTدو بخش عمده مدنظر است، اول اینکه سواد ICTیعنی استفاده از ICTو داشتن آگاهی ودانش نسبت به آن و دوم استفاده خلاقانه و انتقادی از اطلاعات، یعنی نهتنها فرد بتواند یک سری ازاطلاعات را به دست آورد بلکه بتواند آنها را بر اساس ملاکهای مشخص مورد ارزیابی قرار دادهو در صورت نیاز به صورت خلاقانه با یکدیگر ترکیب کرده و درنهایت آنها را با دیگران بهاشتراک گذارد و از اطلاعات دیگران با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون استفاده نماید. اینپژوهش از نوع پژوهشهای مروری بوده است و به بررسی جنبه های مختلف سواد فناوری اطلاعاتو ارتباطات در فرایند یاددهی-یادگیری در نظریات و پژوهشهای دیگر پرداخته است. نتایج اینپژوهش نشان داد که ضرورت سواد ICTدر فرایند یاددهی-یادگیری در سه جنبه ضرورت برایآموزش دهنده، ضرورت برای محتوا و فرایند و ضرورت برای آموزش گیرنده مطرح میگردد.اینکه آیا وجود فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فرایند یاددهی-یادگیری ضروری است یا نه درمبانی نظری این پژوهش موردبررسی قرارگرفته است و ازآنجاییکه در پژوهشهای زیادی، ارتباطفناوریهای اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه های مختلف فرایند یاددهی-یادگیری به اثبات رسیدهاست، ضرورت آنها برای فرایند یاددهی-یادگیری موردپذیرش قرار میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.