رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر؛ بررسی رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان پایه سوم ابتدایی در شهرستان زاهدان میباشد. یافته های این پژوهش نشان میدهد که بین راهبردهای یادگیریخود تنظیم و راهبردهای انگیزش برای یادگیری با پیشرفت دانشجویان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. به بیان دیگردانش آموزان برخوردار از راهبردهای یادگیری خود تنظیم و راهبردهای انگیزش برای یادگیری از پیشرفت تحصیلیبیشتری برخوردارند. بر این اساس؛ یافته های پژوهش برخورداری دانش آموزان از میزان راهبردهای انگیزش براییادگیری را بالاتر از حد متوسط نشان میدهد، یعنی آنان برای یادگیری انگیزه مناسبی دارند. با توجه به اینکه دانش-آموزان با اختیار برای ورود به مدرسه و تحصیل تصمیم می گیرند و معمولا دلایلی برای تحصیل خود دارند و میتوانگفت احساس نیاز به تحصیل آنان را برای ورود به مدرسه و تحصیل ترغیب مینماید، بنابراین داشتن انگیزه مناسب براییادگیری در آنان نیز منطقی به نظر میرسد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.