تحلیل محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مفهوم نظم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مفهوم نظم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مفهوم نظم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مفهوم نظم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مفهوم نظم :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی و تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه های سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتداییدر رابطه با نظم در سال تحصیلی ۹۴-۹۳میباشد. روش پژوهش به لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی وبه لحاظ جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات آمیخته (میکس متد) می باشد . جامعه آماری تحقیق عبارتاست از کل کتاب های تعلیمات اجتماعی مقطع ابتدایی در سال ۹۴-۹۳که در مجموع شامل ۱۰۴۶تصویرو ۴۳۳۱جمله می باشد. ابزار جمع آوری اظلاعات با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی آزمون خی دو(۲)صورت گرفته است. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان داد که در ۴کتاب مذکور ۱۰۴۶تصویر و ۴۳۳۱جمله وجود دارد. با بالا رفتن پایه تحصیلی، مولفه های نظم بیشتر مورد توجه قرار گرفتهاست. همچنین یافته ها نشان داد اختلاف فراوانی ها در مولفه ی نظم در پایه های مختلف معنادار است، بیشترینفراوانی مشاهده شده در مولفه ی نظم مربوط به پایه ی ششم ۲۴۸مورد ، پایه پنجم ۲۴۱مورد، پایه چهارم با۱۸۶مورد ، و رتبه آخر به پایه سوم با ۱۳۸مورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.