تأتیر آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأتیر آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأتیر آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأتیر آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأتیر آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مقدمه: انسانها صرفاً به ویژگیهای عینی موقعیت واکنش نشان نمیدهند، بلکه به تعبیر و تفسیرهای ذهنی خود ازموقعیت نیز واکنش نشان میدهند و چون هر فرد مجموعه منحصربه فرد از صفات شخصیتی را با خود به موقعیت میآورد،لذا در موقعیتهای یکسان، افراد مختلف برداشتهای مختلف داشته و به شیوه های متفاوت عمل میکنند. هدف: اینپژوهش با هدف بررسی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی گروهی بر پردازش شناختی خودکار دانشآموزان پسر پایه ششمدبستان اجرا شد.روش: این پژوهش شبه آزمایشی، با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود و جامعه آماریشامل دانش آموزان پسر پایه ششم دبستانهای منطقه فرمانداری شهرستان بوکان بودند، که از میان آنها ۲۴نفر به شیوهنمونه گیری دردسترس انتخاب و سپس به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش ( ۱۲نفر) و کنترول ( ۱۲نفر) قرار گرفتند.از همه دانشآموزان دو گروه آزمون استروپ (نگاشت کامپیوتری) گرفته شد. سپس گروه آزمایش در ۱۲جلسه آموزشذهن آگاهی گروهی، تلفیقی از آموزشهای عمومی ذهن آگاهی برای کودکان آلیدینا و برنامه اجرایی آموزش ذهنآگاهی در مدارس ابتدایی آمریکا متعلق به کیسر-گرینلند، که بر اساس پروتکل درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی-نسخه کودکان بایر مدلسازی شده است، در ۸هفته شرکت کرد. سپس از تحلیل کوواریانس دادهها، یافته های پژوهشنشان داد که بین گروه آزمایش و گروه گواه در هر سه مؤلفه تعداد پاسخ درست ناهمخوان، زمان واکنش ناهمخوان وتداخل تفاوت معناداری وجود دارد.نتیجه گیری: به این ترتیب نتیجه پژوهش حاضر نشان دهنده اثربخشی آموزش ذهنآگاهی گروهی بر افزایش انعطاف پذیری شناختی و کاهش پردازش شناختی خودکار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.