تاثیر روشهای تدریس فعال بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهرستان گرمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر روشهای تدریس فعال بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهرستان گرمه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر روشهای تدریس فعال بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهرستان گرمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روشهای تدریس فعال بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهرستان گرمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر روشهای تدریس فعال بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهرستان گرمه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر روشهای فعال تدریس بر رشد خلاقیت، رشد اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستان گرمه می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی و از شاخه یتوسعه ای و از لحاظ ماهیت و روش،جزء پژوهش های توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه معلمانمقطع ابتدایی مدارس پسرانه شهرستان گرمه می باشد که در سال ۱۳۹۴مشغول به کار می باشند و بر اساس آمار ثبت شده درآموزش و پرورش شهرستان گرمه تعداد آنها برابر با ۲۱۴نفر می باشد. با توجه به حجم جامعه و مراجعه به جدول برآورد حجمنمونه مورگان، حجم نمونه پژوهش برابر با ۱۴۸نفر در نظر گرفته شد. برای انتخاب نمونه های تحقیق از روش نمونه گیریتصادفی ساده استفاده شده است. روش گردآوری داده ها شامل: کتابخانه ای و میدانی بوده است. ابزار گردآوری داده ها دراین تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشد که با استفاده از پرسشنامه های استاندارد رشد اجتماعی الیس وایتزمن(۱۹۹۰)پرسشنامه خلاقیت سلطانی و پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور(۲۰۰۲ )ساخته شده است که پایایی آن با استفاده از آلفایکرونباخ برابر با ۰/۷۷محاسبه گردیده. برای آزمون فرضیه های پژوهش وداده های حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از نرمافزار spssو آمار استنباطی(آزمون تی تک متغیره) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داده است که روشهایفعال تدریس بر رشد اجتماعی، رشد خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستان گرمه تاثیر مثبتدارد. در واقع معلمانی که از روش های تدریس فعال در کلاس درس استفاده می نمایند، دانش آموزان آنها از روش هایمختلف در طول سال تحصیلی برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.