بررسی میزان خلاقیت موجود در سبکهای یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیتدانشجویان دانشگاه بوعلی سینا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان خلاقیت موجود در سبکهای یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیتدانشجویان دانشگاه بوعلی سینا دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان خلاقیت موجود در سبکهای یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیتدانشجویان دانشگاه بوعلی سینا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان خلاقیت موجود در سبکهای یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیتدانشجویان دانشگاه بوعلی سینا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان خلاقیت موجود در سبکهای یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیتدانشجویان دانشگاه بوعلی سینا :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ادگیری،خلاقیت و نوآوری محور فعالیت تمام نهادهای آموزشی و کارآفرین محور به شمار می رود. سبک یادگیریدانشجویان به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی همواره مورد توجه قرار گرفته است. باشناسایی سبک یادگیری و میزان خلاقیت موجود در افراد هر سبک می توان روش تدریس مناسب تر توسط اساتید و همروش یادگیری صحیح تر توسط فراگیران را اتخاذ نمود. بر این اساس هدف اصلی مقاله حاضر شناسایی تفاوت سبکهاییادگیری افراد در رشته های مختلف تحصیلی و میزان خلاقیت افراد هر یک از سبکهای یادگیری است. روش تحقیقحاضر از نوع توصیفی-همبستگی بوده است. جامعه آماری شامل تمامی دانشجویان سال آخر تحصیل دانشکدههای(فنی،علوم پایه،علوم انسانی) دانشگاه بوعلی سینا می باشد. نمونه آماری شامل ۱۴۱دختر و ۷۶پسر می باشد که بااستفاده از روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه سبک یادگیریکلب و خلاقیت عابدی بهره گرفته شد. این دو ابزار استاندارد بوده بنابراین روایی آنها مورد تأیید می باشد، از طرفی پایاییپرسشنامه کلب ۰/۷۴و خلاقیت عابدی ۷۹/۵محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمونهای کای دو، تحلیلواریانس یکطرفه ،همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استفاده گردید. نتایج نشان می دهدالف) میان خلاقیتدانشجویان با سبک یادگیری واگرا و جذب کننده تفاوت معنا داری وجود دارد. ب) سبکهای یادگیری دانشجویاندانشکده ها متفاوت می باشد. ج) خلاقیت دانشجویان دانشکده فنی بیشتر از دانشکده علوم انسانی است. د) بین شیوه هاییادگیری تجربه ی عینی با خلاقیت رابطه منفی و معنا داری ( p<0/01و r= 0/702)وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.