بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی وتحت پوشش موسسات حمایت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی وتحت پوشش موسسات حمایت دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی وتحت پوشش موسسات حمایت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی وتحت پوشش موسسات حمایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی وتحت پوشش موسسات حمایت :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی مقایسه ای بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی و خودناتوان سازی در نوجوانان عادی و تحتپوشش موسسات حمایتی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را تمامی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان زاهدان کهتحت پوشش نهادهای حمایتی بوده، تشکیل دادند که از میان آنها نمونه ای به حجم ۲۷۶نفر به صورت در دسترس انتخابشدند. برای جمع آوری اطلاعات، از پرسشنامه های مجموعه مقیاس های الگوهای یادگیری سازگار( Midgley etal,1996؛) پرسشنامه شادکامی آکسفورد( Argyle and crasland ,1989 )و مقیاس انگیزش توسط ( vallerandet al ,(1992استفاده گردید. داده ها با استفاده ازآزمون آماری tگروه های مستقل تحلیل شد. نرم افزار spssنسخه ،۲۲جهت تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین نوجوانان تحت پوشش و عادی درمیانگین نمرات متغیر بهزیستی ذهنی، انگیزش تحصیلی تفاوت معنیداری وجود دارد ( P<0/001)نوجوانان عادی در مقایسه بانوجوانان تحت پوشش نهادهای حمایتی از بهزیستی ذهنی و انگیزش تحصیلی بیشتری برخوردارند. همچنین نتایج نشان داد کهنوجوانان عادی در مقایسه با نوجوانان تحت پوشش نهادهای حمایتی، کمتر از مکانیسم خود ناتوان سازی استفاده می کنند( P<0/001)بنابراین نتیجه گرفته می شود که تدوین برنامه های آموزشی مناسب، جهت تغییر الگوی بهزیستی روانی،انگیزش تحصیلی و توانمندی نوجوانان تحت پوشش موسسات حمایتی، موثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.