بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشه هایدانش آموزان به تفکیک جنسیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشه هایدانش آموزان به تفکیک جنسیت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشه هایدانش آموزان به تفکیک جنسیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشه هایدانش آموزان به تفکیک جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشه هایدانش آموزان به تفکیک جنسیت :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان پایه های دوم و سوم ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیرانمدارس و کارپوشه های دانش آموزان شهر جوانرود در استان کرمانشاه به تفکیک جنسیت بود. جامعه آماری پژوهش شامل ۳۱نفر از مدیران مدارس و ۱۹۰۰مورد کارپوشه در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲بود. حجم نمونه در مدیران با حجم جامعهآماری برابر، اما در کارپوشه ها بر اساس جدول مورگان شامل ۳۲۵مورد کارپوشه ( ۱۶۳مورد پسر و ۱۶۲مورد دختر) بود.روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی بود. ابزارهای پژوهش، شامل پرسشنامه محقق ساخته سنجش دیدگاه مدیران وچک لیست محقق ساخته ی ویژه سنجش محتویات کارپوشه ها بود. برای تجزیه وتحلیل داده های پژوهش از شاخصهایآماری گرایش مرکزی و آزمونهای tتک گروهی و tمستقل استفاده گردید. سؤالات پژوهش شامل یک سؤال کلی بودکه دو سؤال ویژه را در برمیگرفت. نتایج نشانداد که عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان پایه های دوم و سوم بر اساسدیدگاه مدیران مدارس و کارپوشه های دانش آموزان دوره ابتدایی شهر جوانرود به میزان بسیار خوبی ( ۷۱درصد) موفقبوده است. همچنین در ارزشیابی عملکرد معلمان، بین میانگین دیدگاه های مدیران زن و مرد مدارس ابتدایی تفاوتی وجودنداشت و درنهایت، در استفاده از ابزارهای همسال سنجی و اثر هنری، تفاوتی بین میانگین دختران و پسران مشاهده نشد،امامیانگین مشاهده شده ی ابزارهای مباحث درسی، خود سنجی، تکالیف نوشتنی، گزارش فعالیت، آزمون شناسایی، پروژهیگروهی و بازخورد توصیفی در پسران بیشتر از دختران و میانگین مشاهدهشدهی ابزارهای واقعه نگاری، ابعاد رشد و پروژهفردی در دختران بیشتر از پسران بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.