بررسی رابطه ی هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان (مطالعه موردی:کارکنان شاغل درادارهومدارس استثنایی آموزش و پرورش استان البرز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان (مطالعه موردی:کارکنان شاغل درادارهومدارس استثنایی آموزش و پرورش استان البرز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان (مطالعه موردی:کارکنان شاغل درادارهومدارس استثنایی آموزش و پرورش استان البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان (مطالعه موردی:کارکنان شاغل درادارهومدارس استثنایی آموزش و پرورش استان البرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان (مطالعه موردی:کارکنان شاغل درادارهومدارس استثنایی آموزش و پرورش استان البرز) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین هوش معنوی و خودکارآمدی انجام شده است. باورخودکارآمدی عاملی مهم درنظامسازنده شایستگی انسان است. خودکارآمدی بر این موضوع دلالت دارد که نحوه اندیشه، باور و احساس افراد بر رفتار آن هاتأثیر می گذارد و هوش معنوی نیز اشاره به درجه غایی از هوش آدمی دارد که او را در درک و انجام درست کارها یاریمیرساند که در این تحقیق به عنوان عامل پیشایندی مرتبط با خودکارآمدی در نظر گرفته شده است.برای انجام این تحقیقتعداد ۵۶نفر نمونه با استفاده از نمونه گیری تصادفی – طبقه ای از بین کارکنان شاغل در اداره ومدارس استثنایی استان البرزدر سال تحصیلی ۹۱-۹۰انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه هوش معنوی کینگ با چهار بعد تفکر انتقادی،معناسازی شخصی، آگاهی متعالی و هوشیاری و پرسش نامه خودکارآمدی شوارتز و برای تجزیه تحلیل داده ها از همبستگیپیرسون و معادلات ساختاری استفاده شد . یافته ها نشان داد که میزان همبستگی بین دو متغیر هوش معنوی و خودکارآمدی برابربا ۰/۸۹می باشد و رابطه مثبتی بین هوش معنوی و خود کارآمدی وجود دارد. در بین ابعاد هوش معنوی، آگاهی متعالی با ۰/۸۹بیشترین همبستگی را با متغیر خودکارآمدی داشته است. همچنین یافته های تحقیق بیانگر این است که هوش معنوی وخودکارآمدی قابل پرورش و رشد می باشند و سازمان ها میتوانند نقش بسزایی در افزایش هوش معنوی و خودکارآمدیکارکنان داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.