بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین خودکارآمدی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان مقطع متوسطهشهرستان شهربابک انجام شده است، جامعه آماری پژوهش تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان شهربابک بهتعداد ۱۳۲۶نفر می باشد و حجم نمونه این تحقیق ۳۳۰نفر از دانش آموزان می باشند. در این تحقیق اطلاعات مربوط بهوسیله پرسشنامه های تاب آوری، خودکارآمدی و بهزیستی روانشناختی جمع آوری شده است، این تحقیق از نظر روشیک تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد و از نظر هدف هم جزءتحقیقات کاربردی است. در این تحقیق از انواعآماره های توصیفی شامل جدول توزیع فراوانی، میانگین و انواع نمودارها و همچنین آزمون ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون استفاده شده و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spssویراست ۲۰و Excelاستفاده شده است. نتایجبه دست آمده نشان می دهد خودکارآمدی و تاب آوری بهزیستی روانشناختی را در دانش آموزان پیش بینی می کند. بینتاب آوری با بهزیستی روان شناختی دانشجویان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و بین تاب آوری با ابعاد بهزیستیروانشناختی شامل پذیرش خود و رشد شخصی همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. اما بین تاب آوری و ابعاد بهزیستیروانشناختی شامل رابطه مثبت با دیگران، خودمختاری، زندگی هدفمند و تسلط بر محیط رابطه معناداری وجود ندارد،همچنین بین خودکارآمدی با بهزیستی روان شناختی دانشجویان رابطه وجود ندارد و بین خودکارآمدی با ابعاد بهزیستیروانشناختی شامل رابطه مثبت با دیگران همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. اما بین خودکارآمدی و ابعاد بهزیستیروانشناختی شامل پذیرش خود، رابطه مثبت با دیگران، خودمختاری، زندگی هدفمند، رشد شخصی و تسلط بر محیطرابطه معناداری وجود ندارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.