اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی به روش ارتباط اینترنتی بر افزایشامید به زندگی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی به روش ارتباط اینترنتی بر افزایشامید به زندگی دانشجویان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی به روش ارتباط اینترنتی بر افزایشامید به زندگی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی به روش ارتباط اینترنتی بر افزایشامید به زندگی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی به روش ارتباط اینترنتی بر افزایشامید به زندگی دانشجویان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تبیین اثربخشی پذیرش وتعهد درمانی به روش اینترنتی بر افزایش امید به زندگی دردانشجویاناست. جامعه اماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در نیم سال دوم تحصیلی ( ۹۴-۹۳)شامل شدکه باغربالگری وبه شیوه هدفمند انتخاب , نمونه پژوهش شامل ۳۰نفرکه به صورت تصادفی به دو گروه کنترل (۱۵نفر)وآزمایش (۱۵نفر)تقسیم شدند. افرادگروه آزمایش ۸جلسه درمان اینترنتی(با نرم افزار اسکایپ) را گذراندند، از اینافراد(گروه آزمایش وگروه کنترل) قبل وبعد ازمداخله پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر گرفته شد وبعد از گذشت یکماه مجددا ازمون بک و اشنایدر به جهت پیگیری روی شرکت کنندگان هردوگروه اجرا شد. بر اساس یافته های پژوهشبین گروه ازمایش وکنترل ازنظرنمرات تفاوت معنا داری وجود دارد. میانگین امید به زندگی گروهها نشان می دهد کهدرمان مبتنی برپذیرش وتعهد به روش اینترنتی موجب افزایش امید به زندگی دانشجویان می شود. از یافته ها نتیجه گیریمی شود که اجرای مداخله ی گروهی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد از طریق ارتباط اینترنتی، ضمن فراهم نمودن بستریبه منظور پذیرش هیجانات، با بکارگیری فنون ذهن آگاهی و سایر روش های ACTبه آموزش افراد را به پیگیریارزش ها و به دنبال آن تعهد نسبت به عمل بر مبنای ارزش ها ترغیب می کند؛ در نتیجه می توان گفت که این امر منجربه افزایش امید به زندگی در دانشجویان می شود. از این رو می توان رویکرد ACTرا به عنوان یک مداخله مناسب بهمنظور ارتقای امید به زندگی دانشجویان به کار برد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.