اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی امیددروانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر بهبود بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چندمعلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه بود. بدین منظور با توجه به طرح پژوهش نمونه ای شامل ۳۰دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه ۱۵نفری کنترل و آزمایش جایگذاری شدند.پرسشنامه های تاب آوری کانر و دیویدسون (۲۰۰۳ )و بهزیستی روانشناختی ریف ( ۱۹۸۹)توسط دانش آموزان و با همیاریدبیران محترم تکمیل و جلسات امید درمانی بر روی دانش آموزان گروه آزمایش در ده جلسه اجرا شد. داده های به دستآمده توسط آزمونهای آماری تی نمونه های مستقل و تحلیل کواریانس یک طرفه تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان دادامیددرمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر اثر معناداری بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان چندمعلولیتی شهرستان زیرکوه دارد به طوریکه امیددرمانی قادر به تبیین ۶۴/۹درصد از واریانس نمرات بهزیستی روانشناختیو ۴۳/۶درصد از واریانس نمرات تاب آوری دانش آموزان بوده است. بنابراین پیشنهاد میشود با استفاده از مبانی روانشناسیمثبتنگر توجه جدیتری به دانش آموزان کمتوان و خصوصاً چندمعلولیتی شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.