اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی امید درمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چند معلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی امیددروانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر بهبود بهزیستی روانشناختی و تاب آوریدانش آموزان چندمعلولیتی دوره ی متوسطه شهرستان زیرکوه بود. بدین منظور با توجه به طرح پژوهش نمونه ای شامل ۳۰دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه ۱۵نفری کنترل و آزمایش جایگذاری شدند.پرسشنامه های تاب آوری کانر و دیویدسون (۲۰۰۳ )و بهزیستی روانشناختی ریف ( ۱۹۸۹)توسط دانش آموزان و با همیاریدبیران محترم تکمیل و جلسات امید درمانی بر روی دانش آموزان گروه آزمایش در ده جلسه اجرا شد. داده های به دستآمده توسط آزمونهای آماری تی نمونه های مستقل و تحلیل کواریانس یک طرفه تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان دادامیددرمانی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر اثر معناداری بر افزایش بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان چندمعلولیتی شهرستان زیرکوه دارد به طوریکه امیددرمانی قادر به تبیین ۶۴/۹درصد از واریانس نمرات بهزیستی روانشناختیو ۴۳/۶درصد از واریانس نمرات تاب آوری دانش آموزان بوده است. بنابراین پیشنهاد میشود با استفاده از مبانی روانشناسیمثبتنگر توجه جدیتری به دانش آموزان کمتوان و خصوصاً چندمعلولیتی شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.