مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بازاریابی رابطه ای: اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی مطالعه موردی بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی شعبه طبس :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف بازاریابی رابطه ای، ایجاد روابط بلند مدت مفید بین سازمان و مشتریان می باشد. مطالعه حاضر، برچسب های خصوصی را در دسته بندی سنتی به عنوان ابزاری جهت توسعه موثر روابط، مطرح می کند. سهم اصلی از این مطالعه، استفاده از روش رابطه ای برای توضیح وفاداری برچسب خصوصی و موفقیت استراتژی گسترش نام تجاری سازمان تامین اجتماعی می باشد. نوع تحقیق کاربردی و نحوه گردآوری داده ها از نوع پیمایشی بوده ،برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده و روش نمونه گیری تصادفی منظم است. حجم نمونه ۲۹۶ نفراز بیمه شدگان اختیاری سازمان می باشند که با استفاده از روش کوکران از جامعه ۱۲۸۹ نفری بیمه شدگان خاص تامین اجتماعی شهرستان بدست آمده است براساس مدل نظری در این پژوهش تجربه بر رضایت رضایت بر اعتماد رضایت بر وفاداری وفاداری برقصد بیمه دارای رابطه مثبت و معناداری هستند.اما بین اعتماد برتعهد اعتماد بر وفاداری و تعهد بر وفاداری تفاوت معناداری وجود ندارد. این مطالعه نشان می دهد که تجربه، رضایت، اعتماد، و تعهد مشتری به برچسب های خصوصی، یک نقش مهم در وفاداری مشتری در افزایش تمایل به بیمه اختیاری ایفا می کند. ایجاد اعتماد و تعهدی که در نهایت منجر به وفاداری شود، یک هدف استراتژیک و منبع سود دهی دراز مدت برای سازمان می باشد. در عصر جدید بازاریابی ، هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه مشتری به گونه ای است که مشتریان بیشتری را حفظ و به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل میشود که در نتیجه سهم بازار و سود آوری سازمان ها را افزایش می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.