فاکتورهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنایع IT ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فاکتورهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنایع IT ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فاکتورهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنایع IT ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فاکتورهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنایع IT ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فاکتورهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنایع IT ایران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

انتخاب شرکای اتحاد مسأله ای تعیین کننده و مهم در تصمیم استراتژیک شرکتها و عملکرد اتحاد به شمار میرود. ادبیات پیرامون انتخاب شرکا در دهه اخیر افزایش یافته است. انتخاب شریک درست نیازمند بررسی دقیق است و میتواند فرآیندی زمان بر باشد. تحقیق حاضر به شناسایی معیارهای انتخاب شرکا در همکاری های استراتژیک بین سازمانی در صنعت IT ایران پرداخته است. هدف پژوهش تعیین معیارهای انتخاب شرکاء در همکاریهای استراتژیک بین سازمانی در صنعت IT است. روش انجام این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و با کمک پرسشنامه انجام خواهد شد. این تحقیق پیمایشی از نوع مقطعی باشد .جامعه آماری این تحقیق مدیران شرکت های IT در شهر تهران هستند که تجربه همکاریهای بین سازمانی را دارند و تعداد آنها ۱۰۰ نفربرآورد شده است و علاوه بر این یک گروه خبره به تعداد ۲۰ نفر انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری نفربرآورد شده است و علاوه بر این یک گروه خبره به تعداد ۲۰ نفر انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده وحجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران انجام خواهد شد.در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات از روشهای میدانی و کتابخانه ای استفاده میکند. بدین ترتیب که برای جمع آوری اطلاعات به منظور تدوین ادبیات تحقیق و مبانی نظری آن از روش کتابخانه ای و برای پاسخگویی به سؤالات موردنظر تحقیق، از روش میدانی استفاده میکند. برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده علاوه بر آمار توصیفی از تکنیک دلفی فازی استفاده شده است . نتایج تحقیق ده معیار از بین معیارهای شناسایی شده را به عنوان معیارهای مهم انتخاب می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.