تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثربخشی نسبی مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثربخشی نسبی مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثربخشی نسبی مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثربخشی نسبی مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثربخشی نسبی مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر اثر بخشی نسبی انجام شده است جامعه آماری در این تحقیق کلیه شرکتهای فعل در منطقه آزاد اروند به تعداد ۲۸۰ شرکت می باشند از این بین ۱۶۲ شرکت با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند در این تحقیق از پرسشنامه ۳۲ سئوالی تاثیر دانش ضمنی بر اثر بخشی نسبی دنیس ۲۰۱۳ به عنوان ابزار جمع آوری اطلاعات استفاده شده است برای تجزیه و تحلیل داده ها از برنامه آماری SPSS-21وLISREL8.54 استفاده شده است نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که دانش ضمنی بر اثر بخشی نسبی تاثیر معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.