تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان داده کاوی: بانک های پاسارگاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان داده کاوی: بانک های پاسارگاد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان داده کاوی: بانک های پاسارگاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان داده کاوی: بانک های پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان داده کاوی: بانک های پاسارگاد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به تاثیر بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان در بانک صادرات می پردازد. تحقیقی کاربردی و توصیفی با جامعه آماری ۴۰ نفره می باشد. اعضای جامعه آماری را مدیران و سرپرستان بانک های پاسارگاد شهرستان آمل تشکیل می دهند. با استفاده از فرمول کوکران ۳۶ انتخاب شدند. از پرسشنامه که روایی و پایایی آن باتوجه به استاندارد بودن تایید شد برای جمع آوری داده ها استفاده شد. با نرخ بازگشت ۷۰ درصد تعداد ۲۶ پرسشنامه تکمیل شده جمع آوری شد. برای تحلیل داده ها از نرم افزار اس پی اس اس استفاده شد. نتایج حاکی از آن است که تمامی مولفه های بازاریابی اثربخش بر خرید مجدد مشتریان تاثیر گذار هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.