بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق از نوع پژوهش های توصیفی پیمایشی و با هدف بررسی عوامل فردی سن جنسیت تحصیلات سابقه بیماری قند و درآمد و سازمانی ترفیع توزیع قیمت و محصول موثر بر رفتار خریداران محصولات سلامت با تاکید بر قندهای طبیعی و رژیمی انجام شده است جامعه آماری مراجعه کنندگان به مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ شهر تهران بوده و حجم نمونه ۳۷۵ نفر تعیین شد و از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است این پژوهش با رویکرد نظر سنجی از مراجعه کنندگان به مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ انجام شده است ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسش نامه بوده که در شهریور و مهرماه سال ۱۳۹۲ توزیع گردیده است برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی و از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SPSSوAMOS استفاده شد نتایج این تحقیق نشان می دهد از عوامل فردی جمعیت شناختی مورد نظر تنها سابقه بیماری قند دیابت بر رفتار خریداران محصولات سلامت قند طبیعی و رژیمی اثر گذار بوده است و دیگر عوامل یعنی سن جنسیت تحصیلات و درآمد بر رفتار خریداران محصولات سلامت قند طبیعی و رژیمی اثر گذار نمی باشند همچنین نتایج نشان داد که عوامل سازمانی آمیخته بازاریابی ترفیع توزیع قیمت و محصول بر رفتار خریداران محصولات سلامت قند طبیعی و رژیمی اثر گذار می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.