بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی، خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی، خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی، خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی، خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی، خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

سازمان های موفق هزاره سوم دریافته اند که دانش مهمترین ابزار و ارایی آنهااست و برخی از اصول اساسی مدیریت دانش در کارکنان سازمان وجود دارد این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خودکار آمدی خلاقیت و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی همبستگی و از نظر هدف کاربردی بوده است جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران که تعدادشان برابر ۱۲۰ نفر بود تشکیل داده اند حجم نمونه بر مبنای جدول مورگان ۹۲ نفر تعیین و نمونه ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه مدیریت دانش لاوسون ۲۰۰۴ با ضریب آلفای ۰/۸۳ پرسشنامه خلاقیت رندسیپ ۱۹۷۹ با ضریب آلفای ۰/۸۴ پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر و مادوکس ۱۹۸۲ با ضریب آلفای ۰/۸۵ و پرسشنامه هوش سازمانی آلبرخت ۲۰۰۳ با ضریب آلفای ۰/۸۷ بوده است داده های گردآوری شده به کمک آزمون های T تک گروهی و ضریب همبستگی پیرسون از طریق نرم افزار آماری SPSSوExcel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است وضعیت مدیریت دانش خلاقیت خودکارآمدی و هوش سازمانی در بین کارکنان معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بالاتر از متوسط می باشد همچنین رابطه معناداری بین مدیریت دانش با خلاقیت خودکارآمدی و هوش سازمانی در بین کارکنان مورد مطالعه وجود دارد استقرار مدیریت دانش در فضای سازمان خلاقیت خودکارآمدی و هوش سازمانی کارکنان را در جهت رشد و تعالی سازمانی در پی خواهد داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.