بررسی تاثیر مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها بر عملکرد بر اساس سود مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها بر عملکرد بر اساس سود مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر یزد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها بر عملکرد بر اساس سود مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها بر عملکرد بر اساس سود مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها بر عملکرد بر اساس سود مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر یزد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه بررسی اثر توانمندی زیر ساخت ها و مشتری مداری CRM بر عملکرد بر اساس سود مشتریان است که با استفاده از متغیرهای مشتری مداری و توانمندی زیر ساخت ها، به عنوان متغیرهای مستقل و مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان متغیر میانجی و رابطه مشتری بر اساس عملکرد و رابطه مشتری بر اساس سود به عنوان متغیر وابسته، مدل تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب روش، تحقیقی از نوع همبستگی است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی، داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، مدیران و کارکنان شعب بانک صادرات یزد میباشند و از روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده استفاده گردیده و تعداد ۱۱۴ نمونه قابل قبول جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSSو LISREL 8.72 انجام شده و نتایج پژوهش نشان میدهد که تنها %۲۸ از تغییرات رابطه مشتری بر اساس عملکرد توسط متغیر مدیریت ارتباط با مشتری تبیین میشود. همچنین متغیر رابطه مشتری بر اساس عملکرد، بر روی متغیر رابطه مشتری بر اساس سود تأثیر داشته و بر متغیر مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معنادار نداشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.