بررسی برندسازی برای مناطق گردشگری شهرستان خوی از طریق فضای مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برندسازی برای مناطق گردشگری شهرستان خوی از طریق فضای مجازی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برندسازی برای مناطق گردشگری شهرستان خوی از طریق فضای مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برندسازی برای مناطق گردشگری شهرستان خوی از طریق فضای مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برندسازی برای مناطق گردشگری شهرستان خوی از طریق فضای مجازی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

گردشگری بزرگترین مجموعه خدماتی در جهان و در بخش خدمات، دارای بزرگترین بازار جذب سرمایه است و در میان صنایع دیگر، پس از نفت و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه اکثر افراد به دنبال استفاده از برند مشهور هستند زیرا برند، اطمینان از خرید صحیح را به مشتری میدهد. از طرفی ساخت برند برای جذب گردشگر به یک منطقه نیز اهمیت زیادی پیدا میکند؛ زیرا از طریق فرآیند آن، شهروندان و مجریان نیز تلاش میکنند تا قابلیتهای شهر را ارتقا بخشند و آن را به دیگران معرفی نمایند که این موضوع در صورت سیاست گذاری صحیح، سبب جذب گردشگر و ثمرات اقتصادی و فرهنگی مثبت زیادی برای شهر است. در این پژوهش، نگارندگان در تلاش هستند تا با شناخت مناطق مهم گردشگری شهرستان خوی، به دریافت الگویی مناسب در جهت برندسازی برای آن از طریق فضای مجازی و براساس علایق گردشگران دست یابند. در این جهت ابتدا به ارزیابی نقاط گردشگری شهرستان و پس از آن به بررسی انواع فضاهای مجازی قابل استفاده برای برندسازی در شهرستان خوی پرداخته شد. نوآوری این پژوهش پرداختن به فضای مجازی برای برندسازی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.