مروری کامل بر CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری کامل بر CRM دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری کامل بر CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری کامل بر CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری کامل بر CRM :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مشتری، رمز موفقیت هر سازمان و هر گونه فعالیت تجاری اقتصادی میباشد. اعتقاد و عمل به اصول مشتری مداری، جلب رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید وحفظ مشتریان قدیمی، از اصلیترین موارد در موفقیت سازمان میباشند. مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد تجاری برای ایجاد ارزش دو سویه است که تمام اطلاعات و جوانب مربوط به مشخصات مشتری را شناسایی میکند، دانش مشتری را به وجود میآورد، روابط را با مشتری شکل میدهد و برداشت آنها را درباره محصولات یا خدمات سازمان ایجاد میکند. در این پژوهش با روش کتابخانه ای به بررسی کامل موضوع مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم تا درکی روشن از آن بر آید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.