رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه بانک ها در هر کشوری به عنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره امور مالی، جایگاه با اهمیتی در اقتصاد دارند. فضای رقابتی در اقتصاد جهانی، بانک ها را به سمتی می برد تا از ابزارها و شیوه های مختلفی برای توسعه کمی و کیفی بازار خود بهره ببرند. برای توسعه و به کارگیری یک مزیت رقابتی، شرکت ها بایستی قابلیت هایی داشته باشند کهبتوانند در ایجاد منابع غیرقابل تقلید، با ارزش، کمیاب و غیرقابل جایگزینی مورد استفاده قرار گیرند. این پژوهش می تواند به شیوه های گوناگون به ادبیات موضوع کمک کند. این تحقیق تاثیر قابلیتهای بازارایابی را به عنوان عاملی موثر در نظر می گیرد که در دستیابی به مزیت رقابتی به اجرای جهت گیریهای استراتژیک کمک می کند. همچنین، این تحقیقتاکید بیشتری بر توجه بیشتر به نقش مهم مدیران عالی سازمانهای خدماتی در تدوین و اجرای استراتژیها دارد در دو دهه اخیر، ادبیات بازاریابی بر مزیتهای مهم مرتبط با جهت گیری استراتژیک تاکید زیادی داشته است. چهار نوع جهت گیری استراتژیک مورد بررسی در ادبیات موضوع از انواع جهت گیریهای پرکاربرد مورد نظر سازمانهای موفق هستند. هدفپژوهش حاضر، بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعت بانکداری است. بدین جهت مدل مفهومی تحقیق تعیین شده و ۵ فرضیه مبتنی بر آن شکل گرفت. از طریق جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه ۴۸۳ در بخش سرپرستی و شعب بانکهای سپه، مهر اقتصاد و پاسارگاد واقع در شهر تهران و با استفاده ازتحلیل کولموگروف – اسمیرنوف، نتایجی حاصل شد که نشان می دهد جهت گیری استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی تاثیر داشته و از طرفی تنها فرضیه فرعی مشتری مداری بر قابلیتهای بازاریابی تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.