تبیین روابط بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی وتوانمندسازی(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین روابط بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی وتوانمندسازی(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین روابط بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی وتوانمندسازی(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین روابط بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی وتوانمندسازی(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین روابط بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی وتوانمندسازی(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بین شادی در کار، عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان می باشد. جامعه آماری در تحقیق حاضر شامل ۱۵۴ نفر از کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی می باشد. روش نمونه گیری پژوهش حاضر به روش تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه برابر با ۴۴۱ نفر می باشد.محقق از پرسشنامه های چهارگانه که تمامی سئوالات به صورت طیف لیکرت می باشند برای جمع آوری داده ها استفاده کرده است. در این تحقیق از مدل روابط ساختاری جهت تحلیل داده ها استفاده گردید. برای تعیین روایی و اعتبار پرسشنامه از روایی محتوی و ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار آن برای پرسشنامه یادگیری سازمانی(نیف و همکاران ۲۰۰۱) ۰/۸۶ پرسشنامه شادی در کار آکسفورد ۲۰۰۵ و ۰/۸۹ پرسش نامه عدالت ادراک شده(نیهوف و مومن ۱۹۹۳) ۰/۸۳ و پرسشنامه توانمندسازی اسپرترز ۱۹۹۵، ۰/۹۰ محاسبه شده است. برای تحلیل داده ها و انجام آزمون فرضیه ها و سایر تحلیل های این پژوهش نرم افزار آماری lisrel به کار گرفته شد. نتایج نشان داد که بین عدالت ادراک شده، یادگیری سازمانی و عدالت ادراک شده و شادی در کار رابطه معنی داری وجود داشته و از سوی دیگر بین یادگیری سازمانی و شادی در کار و بین شادی در کار و توانمدسازی رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.