پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر دانش ۳ را میتوان ابزارهای پیشرفتهای در دست بازاریابان دانست که به آنها اجازه داده تا در شرایط پیچیده، اقدام به تصمیمگیری مبتنی بر شواهد کنند. در این مقاله، تحلیل دادهای پیشرفته، شبکههای عصبی و تکنولوژی های نمایش دانش را باهم در قالب یک سیستم اطلاعات هوشمند بکار خواهیم برد تا بتوانیم بازاریابیمقصد توریستی را انجام دهیم. پیش تر متدهای مهندسی دانش را برای استخراج و مدلسازی از دادههای پژوهشی بازار، روابط، خوشهها و الگوهای مخفی ارائه دائم که تشریح کنندهی یک پدیدهی بازار و یا رفتار مشتری بود مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته بود. امکانپذیری مدیریت این یافتهها در پایگاه دانش- که هم میتواند مجدد بکار گرفته شود و همقابل اشتراک میباشد و اینکه یک دانش قابلدرک توسط ماشین میباشد- توسط نتایج بهدستآمده از پژوهشی که در خصوص مسئلهی توریسم در جزیره کیش صورت گرفت اثبات گردید. در این پژوهش، قصد داریم این توسعهها را ادامه دهیم و: نتایج نهایی این پژوهش را بر روی صنعت توریسم در جزیره کیش بکار گیریم.یک پایگاه دانشی که پر از محتوای ارزیابیشده و واقعی میباشد و برگرفته از دادههای پژوهشی تماس مقیاس میباشد را ارائه دهیم.متدهایی را با دستهبند شبکهی عصبی مصنوعی توسعه دهیم. یک موتور استنتاج و یک مکانیسم پرسوجو را بهمنظور بکار گیری محتوای دانش برای پشتیبانی از تصمیم ارائه دهیم.آزمونها نشان داده است که سیستم هوشمند است تا به کاربرانی که در تحلیل خبره نیستند کمک کرده تا مسائل بازاریابی مقصد عادی را حل کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.