بررسی عددی احتراق مشعل متخلخل دولایه ای با مخلوط متان -هوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی احتراق مشعل متخلخل دولایه ای با مخلوط متان -هوا دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی احتراق مشعل متخلخل دولایه ای با مخلوط متان -هوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی احتراق مشعل متخلخل دولایه ای با مخلوط متان -هوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی احتراق مشعل متخلخل دولایه ای با مخلوط متان -هوا :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این مقاله شبیه سازی به صورت عددی و کاملا سه بعدی مشعل انجان گرفته است.برای حل معادله تشعشع از روش حجم محدود استفاده شده است. برای مدل سازی مشعل مورد نظر در این تحقیق برای رسم هندسه،مش بندی و تعریف شرایط مرزی از نرم افزار گمبیت و نرم افزارهای دینامیک سیالات محاسباتی مانند فلوئنت ۶.۳ و نرم افزار فایر و برای تحلیل نتایج مربوط به کنترل آلایندگی های نظیر اکسیدهای نیتروژن از کد Premix که از زیر شاخه های کد معروف Chemkin استفاده شده است.سپس با تغییر جنس محیط متخلخل به بررسی تاثیر این تغییر بر توزیع دما در مشعل که فاکتور بسیار مهمی می باشد می پردازیم. جنس محیط متخلخل مشعلکه در ابتدا از جنس زیر کونیا می باشد یکبار به کربید سیلسیوم و سپس به اکسید آلومینیوم تغییر می یابد برای حالت اولیه نسبت هم ارزی مخلوط ورودی بابر ۰/۶ می باشد. برای مطالعه تاثیر افزایش این نسبت هم ارزی این میزان یکبار به میزان ۱ و سپس به ۱/۲ افزایش داده می شود.با افزایش نسبت هم ارزی به میزان استوکیومتری ، دما اندکی افزایش خواهد یافت. در ادامه تحقیق سرعت مخلوط ورودی که در ابتدا ۰/۲۵ متر بر ثانیه می باشد به ۰/۳۵ و ۰/۵۵ افزایش می یابد که با افزایش سرعت ورودی میزان دما به آرامی افزایش پیدا کرده و سپس به سمت پایین حرکت می کند. در انتها به بررسی اثرات تخلخل پرداخته شده است. میزان تخلخل برای حالت اولیه برای منطقه پیش گرمایش به میزان ۰/۸۳۵ و برای ناحیه احتراق ۰/۸۵ در نظر گرفته می شود. برای مطالعه تاثیر تخلخل این میزان تخلخل اولیه ،یکبار به ترتیب برای ناحیه پیش گرمایش و احتراق به ترتیب ۰/۶۳۵ و ۰/۶۵و سپس این میزان به ۰/۴۳۵ و ۰/۴۵ کاهش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.