بررسی نقش برنامه های سیما در ارتقا سواد زیست محیطی شهرونداناز منظر شکل گیری فرهنگ مصرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش برنامه های سیما در ارتقا سواد زیست محیطی شهرونداناز منظر شکل گیری فرهنگ مصرف دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش برنامه های سیما در ارتقا سواد زیست محیطی شهرونداناز منظر شکل گیری فرهنگ مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش برنامه های سیما در ارتقا سواد زیست محیطی شهرونداناز منظر شکل گیری فرهنگ مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش برنامه های سیما در ارتقا سواد زیست محیطی شهرونداناز منظر شکل گیری فرهنگ مصرف :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

بدون هیچ تردید شناخت دقیق ماهیت تلویزیون و توانمندی ها و کارکردهای مثبت آن سهم فزاینده ای در توسعه دانش، فرهنگ، مهارت ها و نگرش های فردی و اجتماعی بشر دارد. اگر از تلویزیون به نحو صحیح و با استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین علوم رفتاری واجتماعی بهره برداری شود، می تواند تأثیر بسزایی در اصلاح نگرش ها و ایجاد انگیزه در جهت رفتار مصرفی بهینه داشته باشد. در راستای مصرف بهینه، استفاده از انیمیشن و جاذبه های تصویری در پیام آموزشی و تبلیغی، استفاده از چهره های مشهور به ویژه بازیگران وورزشکاران در برنامه های آموزشی و تکرار پیام آموزشی در اصلاح الگوی مصرف نقش ویژه ی زیادی دارد. توجه به این رسالت مهم، برای دولتمردان ،برنامه ریزان و عاملان رسانه های دیداری ضرورتی انکارناپذیر است. بر این اساس بررسی نقش رسانه دیداری در ارتقاء سواد زیست محیطی شهروندان و تأثیر آن در رفتار مردم و مدیران از منظر شکل گیری فرهنگ مصرف، هدف اساسی این پژوهش می باشد. درابتدای نوشتار به معنا و مفهوم واژه ی آموزش زیست محیطی و سواد زیست محیطی خواهیم پرداخت. در ادامه رسالت تلویزیون را موردتوجه قرار خواهیم داد و در انتها به این پرسش که رسانه ی دیداری چگونه می تواند بر مردم و به طور اخص بر رفتار مدیران در اصلاح الگوی مصرف تأثیر بگذارد. روش تحقیق در این پژوهش، از نوع تحلیلی است. لذا دیدگاه های صاحب نظران، کتب، پیشینه ی مطالعاتی وتحقیقات انجام شده مورد مطالعه، بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.