رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین درگیری تحصیلی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان: نقش میانجی مدیریت مطالعه و یادگیری دریافتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین درگیری تحصیلی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان: نقش میانجی مدیریت مطالعه و یادگیری دریافتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین درگیری تحصیلی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان: نقش میانجی مدیریت مطالعه و یادگیری دریافتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین درگیری تحصیلی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان: نقش میانجی مدیریت مطالعه و یادگیری دریافتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه بین درگیری تحصیلی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان: نقش میانجی مدیریت مطالعه و یادگیری دریافتی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تعیین فاکتورهای تاثیر گذار بر موفقیت دانش آموزان به سیاست گذاران آموزشی، مربیان و والدین کمی می کنید تا با گسترش و بکارگیری برنامه هایی آموزشی، اجتماعی و مدرسه ای یادگیری را افزایش دهند و پیشرفت تحصیلی را بهیود بخشند.. این پژوهش با هدف فراهم آوردن یک دیدگاه تعاملی برای بررسی اثرات درگیری والدین بر پیشرفت تحصیلی انجام شد. با در نظر گرفتن هدف های موجود در آن، این پژوهش از نوع تحقیق های همبستگی به شمار می آید که با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار LISREL8.80 و -۲۲ SPSS مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری آن را کلیه دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر کاشمر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ تشکیل داد. تعداد اعضای نمونه در این پژوهش ۳۷۵ نفر برآورد شد. ازآنجاکه پرسشنامه درگیری تحصیلی والدین باید توسط والدین تکمیل میشد، بدین منظور ۳۷۵ نفر از والدین یکی از والدین یا ردر یا مادر دانش آموزانی که در نمونه انتخابی گنجانده شده اند، به عنوان نمونه میدنظر قرار گرفتنید. برای گردآوری اطلاعات از ررسشنامه درگیری تی ی ی والدین بر اساس گیارش والدین،پرسشینامه درگیری والدین بر اساس گزارش دانش آموز، خرده مقیاس مدیریت مطالعه پرسشنامه انگیزش و درگیری تحصیلیی مارتین، مقیاس یادگیری دریافتی وپیشرفت تحصیلی استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از مدل معادلات ساختاری برای ارزیابی مدل فرضی استفاده شد. یافته های پرژوهش نشان داد الگوی ریشن ادی با داده ها برازش قابل قبولی دارد. شاخصه ای برازش ازجمله شاخص برازندگی GFI ، شاخص تعدیل شده برازندگی AGFI ، شاخص برازش مقایسیه ای CFI ، شیاخص بیرازش نرمیا شیده NFI ، شاخص برازش فیاینده IFI ، شاخص نر نشده برازندگی NNFI و جذر برآورد خطای تقریب RMSEA در دامنه معنی داری قرار گرفت. به علاوه ریرایش و اصلاح مد بر اساس شاخص های اصلاح حاکی از برازش مناسب تر مد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.