بررسی معماری دو زندانی و باز هما هنگی در آموزش با استفاده از تکنولوزی های نوین آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی معماری دو زندانی و باز هما هنگی در آموزش با استفاده از تکنولوزی های نوین آموزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی معماری دو زندانی و باز هما هنگی در آموزش با استفاده از تکنولوزی های نوین آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی معماری دو زندانی و باز هما هنگی در آموزش با استفاده از تکنولوزی های نوین آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی معماری دو زندانی و باز هما هنگی در آموزش با استفاده از تکنولوزی های نوین آموزشی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
تکنولوژی های نوین آموزشی با ورود در عرصه و فرایند یاددهی و یادگیری، فضای جدیدی از جریان علم آموزی و کیفیت یادگیری را رقم زده و با نقش آفرینی در روند آموزش، آن را از خود متاثر نموده و از قبل آن پیامدهای متفاوتی را بوجود آورده است. مقاله ی حاضر با استفاده از نظریه بازیها و با تاکید بر معمای دو زندانی و بازی هماهنگی بر آن است تا به بررسی آموزش همراه با تکنولوژیهای نوین آموزشی بپردازد. در این پژوهش در ابتدا دو بازی مورد نظر را معرفی کرده و سپس شبیه سازی مورد نیاز را انجام خواهیم داد. نتایج حاصل از این پژوهش گواه آن است که برای دستیابی به موثرترین آموزش به کمک تکنولوژیهای نوین آموزشی، همکاری و هماهنگی معلم و دانش آموزان در استفاده از تکنولوژی بطور همزمان ضرورت غیر قابل انکار دارد. که اگر همکاری و پذیرش دوجانبه از طرف معلم و دانش آموزان برای استقاده از تکنولوژی در آموزش صورت نگیرد؛ نه تنها آموزش انجام شده بازدهی مثبتی ندارد بلکه باعث اتلاف وقت و انرژی معلم و یا دانش آموزان خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.