بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانشآموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانشآموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانشآموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانشآموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانشآموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی چگونگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین دانش آموزان شهری و روستایی منطقه صوفیان با تأکید بر فرصتها و چالش های آن در نظام تعلیم و تربیت می باشد پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است جامعه آماری مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه منطقه صوفیان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ به تعداد۶۹۸ نفر بوده و برای نمونه گیری از روش تصادفی طبقه ای و جدول مورگان به تعداد ۲۴۵ نفر (۱۰۵ شهری و ۱۳۹ روستایی)استفاده شده است به منظدور ارزیدابی مؤلفدههای اساسدی پدژوهش از پرسشدنامه محقق ساخته مبتنی بر مقیاس پنج درجهای لیکرت استفاده گردید برای برآورد روایی پرسشنامه از روایی محتوایی و صوری استفاده شده است پایایی پرسشنامه ۰/۷۶ از طریق اجرای آزمایشی و محاسبه آلفای کرونباخ بدست آمد برای تجزیه و تحلیل دادها از نرم افزار آماری spss در دو سطح توصیفی و استنباطی اسدتفاده شد نتایج حاصل از آزمونهای آماری نشان داد که۸۰/۰ درصد دانش آموزان از اینترنت استفاده میکنند ۶۵/۳ درصد دانش آموزان به طور متوسط تا ۲ساعت اینترنت به سر برده و ۶۴/۸ درصد با هدف خاصی از اینترنت بهره میگیرند دانش آموزان با میانگین ۳/۹۶ در ابراز های دسترسی به اینترنت اولویت را به موبایل (تلفن همراه)داده اند اولویت استفاده از ابراز های دسترسی به اینترنت عبارت است از ۱.موبایل ،۲.لپ تاپ ،۳.تبلت ،۴.کامپیوتر خانگی و ۵ . کافی نت . دانش آموزان با میانگین ۲/۴۷ در امور تحصیلی و آموزشی ۲/۸۱ برای گذراندن اوقات فراغت (تفریح و سرگرمی )و ۲/۴۶ برای انجام امور شخصی از اینترنت استفاده میکنند در میزان فراغت تفریح و سرگرمی و انجام امور شخصی تفاوت معنادار وجود ندارد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.