اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

شرکتهای موفق همواره به دنبال بکارگیری روشها و ابزارهای نوین به عنوان مزیت های رقابتی و جهت نیل به توسعه و بهبود مستمر هستند. اندازه انباردادههای مدرن و سرعت مورد احتیاج برای تجزیه و تحلیل ها نیاز به رهیافت جدید را مطرح میسازد. بهترین پاسخ به این نیاز دادهکاوی است. مدیریت ارتباط با مشتری کارآمد تنها در صورتی حاصل میشود که سازمان درک درستی از ترجیحات و نیازمندیهای مشتری داشته باشد. در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، دادهکاوی را میتوان به عنوان فرآیندی جهت کشف و استفاده مداوم از دانش سودآور حاصل از دادههای سازمان در نظر گرفت. همچنین دادهکاوی میتواند برای جهتدهی درست به تصمیمگیری و پیش بینی تأثیر تصمیمات اتخاذ شده، به کار گرفته میشود. تکنیکهای دادهکاوی بیانگر الگوریتمهای متعدد است که هر کدام از آنها زیرمجموعه دستهای از روشهای دادهکاوی است. قواعد و نتایج حاصل از این روشها منجر به کشف یک استراتژی کسب و کار میگردد که این استراتژیها یکی از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری را تحقق می بخشد. در این مقاله، ما بررسی مختصری از کارهای انجام شده در موضوع مورد نظر را ارائه میدهیم. همچنین پس از معرفی مختصری از انبارداده، دادهکاوی و مدیریت ارتباط با مشتری به بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با اعمال دادهکاوی خواهیم پرداخت و برخی از مزیتهای آن را ارائه خواهیم داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.