مدیریت برند و برندگذاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت برند و برندگذاری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت برند و برندگذاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت برند و برندگذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت برند و برندگذاری :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
امروزه برندگذاری تبدیل به یکی از مهم ترین جنبه های استراتژی کسب و کار شده است و هنوز هم به عنوان یکی از مفاهیمی است که درست درک نشده است. برندگذاری گهگاهی صرفا به عنوان کارکرد تبلیغاتی درنظر گرفته می شود. بسیاری از مدیران و نویسندگان در زمینه کسب و کار این دیدگاه را دارند که برندگذاری مدیریت تصویر کالا می باشد که به عنوان یک نقش مکملی عمل می کند بنابراین می تواند از کسب و کار اصلی مدیریت کالا جدا شود. نکته ای که اشاره شد یک دیدگاه جایگزینی را ارائه می دهد و استدلال می کند که: برندگذاری یک دیدگاه استراتژیک می باشد نه مجموعه انتخاب شده ای از فعالیت ها.برندگذاری در ایجاد ارزش برای مشتری نقش کلیدی دارد و فقط تصویر مجسم شده در ذهن مشتری نمی باشد. برندگذاری یک ابزار کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی محسوب می شود.برندها به عنوان فرهنگ هایی در نظر گرفته می شوند که در جامعه به عنوان داستان قراردادی و متعارف در گردش هستند.استراتژی های موثر برند باید ۴ جزء مجزای ارزش برند را دارا باشند.استراتژی های برند باید در غالب آمیخته بازاریابی مهندسی بشود.با توجه به موارد بالا یک مجموعه ای از مفاهیم و چهارچوب ها برای هدایت طرح استراتژی های برند توسعه داده می شوند.به دلیل اینکه برندگذاری یکی از قدرتمند ترین ابزار ارهایی است که جز تجهیزات بازاریابی محسوب می شود و رعایت اصول و مسولیتهای اخلاقیآن باید رعایت شود و اجزای اصلی آن که در نتیجه عنوان شده مقیاسهایی است که روی قیمت تاثیر گذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.