تجهیز و تکامل بازاریابی بوسیله جهش از آمیخته بازاریابی سنتی (۴Ps) به سوی روش مدرن انجام کسب و کار با (۴Es)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجهیز و تکامل بازاریابی بوسیله جهش از آمیخته بازاریابی سنتی (۴Ps) به سوی روش مدرن انجام کسب و کار با (۴Es) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجهیز و تکامل بازاریابی بوسیله جهش از آمیخته بازاریابی سنتی (۴Ps) به سوی روش مدرن انجام کسب و کار با (۴Es)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجهیز و تکامل بازاریابی بوسیله جهش از آمیخته بازاریابی سنتی (۴Ps) به سوی روش مدرن انجام کسب و کار با (۴Es)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجهیز و تکامل بازاریابی بوسیله جهش از آمیخته بازاریابی سنتی (۴Ps) به سوی روش مدرن انجام کسب و کار با (۴Es) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

سازمان ها همانند سیستم های باز و زنده نیازمند به منابع برای بقای خویش هستند، بدین رو به محیط خود وابستگی دارند، چون محیط، متغیر و متلاطم است و این تغییر و تلاطم و عدم قطعیت آثار خود را در بقا، رشد و سودآوری شرکت ها نشان می دهد، پس سازمان ها باید همواره آماده موضع گیری استراتژیک باشند. همانطور که از مفهوم بازاریابی بر می آید، شناخت دقیق نیازها و خواست های مشتریان یک بازار هدف کاملاً تعریف شده و ارائه محصول (کالا/خدمات) به آن مشتریان به نحوی که نسبت به رقبا به آنان ارزش بیشتری ارائه کرده و در بلندمدت برای شرکت سودآوری داشته باشند مورد نظر است، پس باید استراتژی های مناسب نیز اتخاذ گردند. آمیخته بازاریابی (۴Ps)، از جمله مهترین این استراتژی هاست که سالیان طولانی الهام بخش ساختار بازاریابی سازمان ها بوده است اما رشد فزاینده در بخش های مختلف اقتصادی و پیچیده شدن ساختار مصرف کنندگان نیاز به یک تغییر بنیادی در آمیخته بازاریابی را متذکر می شود. در این پژوهش با استفاده از روش توصیفی به بیان نوع جدیدی از آمیخته بازاریابی تحت عنوان (۴Ps)، پرداخته شده است که نگاهی چند بعدی به موضوع بازاریابی و نتایج بهینه تری نیز به دنبال دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.