تاثیرابعادبرندخدمات بروفاداری برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرابعادبرندخدمات بروفاداری برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرابعادبرندخدمات بروفاداری برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرابعادبرندخدمات بروفاداری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرابعادبرندخدمات بروفاداری برند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ایجاد و حفظ وفاداری مصرف کننده به برنددر قلب برنامه های بازاریابی شرکت ها دربازارهای رقابتی قرار دارد.بنابراین دراین پژوهش باارائه مدل ابعادبرندخدمات درصدد یافتن متغیرهای تاثیرگذاردرابعادبرندخدمات بر وفاداری برند برآمدیم.هدف ازاین مطالعه،تعیین تاثیرابعاد برند خدمات بروفاداری برنددرصنایع شرکتهای چرم واقع درشهرتبریز می باشد.با توجه به اینکه حجم جامعه آماری نامعلوم است،حجم نمونه به روش نمونه گیری از جامعه نامحدود به دست آمد که این مقدار با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۸۵ نفر برآورد گردید روش نمونه گیری به صورت خوشه ای چندمرحله ای است. پژوهش حاضر ازنظر روش پیمایشی و ازنظر نوع توصیفی-تحلیلی و از حیث هدف کاربردی است.مقیاس اندازه گیری مؤلفه ها طیف لیکرت ۵ گزینه ای است. برای سنجش آزمون روایی از نظرات اساتید مدیریت استفاده شد. برای اطمینان از وجود پایایی پرسشنامه، میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه اندازه گیری شد. نتیجه به دست آمده از آلفای کرونباخ محاسبه شده برای هر بعد نشان دهنده وجود پایایی پرسشنامه ها است. نهایتاً از آزمون رگرسیون چندگانه برای یافتن میزان تأثیر هر یک از فرضیه های استفاده شد. آزمون نشان داد که متغیرهای ابعادبرندخدمات بر میزان وفاداری برند تاثیردارد و به بطور کلی بین ابعادبرندخدمات (اسناد برند، باور برند، شایعات برند) و وفاداری برند رابطه مستقیم وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.