بررسی نقش مدیریت مالی در موفقیت بازاریابی اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت مالی در موفقیت بازاریابی اینترنتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت مالی در موفقیت بازاریابی اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت مالی در موفقیت بازاریابی اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت مالی در موفقیت بازاریابی اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مدیریت مالی به عنوان یکی از گرایش های مدیریت به بررسی و مدیریت ساختارهای مالی سازمانها و تشکلات اقتصادی می پردازد. مدیریت ارتباط با مشتری عبارت است از به کارگیری یک رویکرد بازاریابی برای ایجاد و حفظ رابطه در کسب و کار درازمدت با مشتریان می باشد. هدف تحقیق، کسب شناخت از وضعیت بازاریابی اینترنتی بر رضایتمندی مشتری با توجه به ویژگی هایی از قبیل ویژگی های ساختاری، ارتباطی و فرهتگی است. فرضیه پژوهش طی سالهای ۱۳۹۴ از طریق بررسی روابط همبستگی بین ساختارهای رضایتمندی مشتری در بازار یابی اینترنتی در فضای سایت با۴۰۰ نظر سنحی مورد بررسی قرار گرفت. یا وجود شالوده معیارهای مذکور شواهد دلالت بر این دارد که از بین متغیرهای تحقیق با توجه به نتایج به دست امده می توان از بین متغیرهای تحقیق با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت که همه متغیرهای تحقیق بر متغیر وابسته رضایت مندی مشتری موثر هستند و باعث بهبود آن می شوند، از طرفی تحلیل معادلات رگرسیونی نیز این قضیه را تایید می کند و نشان می دهد که عوامل بازاریابی اینترنتی به تبیین و پیش بینی۰.۹۷ درصد تغییرات متغیر وابسته ما می پردازند. از نتایج دیگر تحقیق می توان به این قضیه نیز اشاره کرد که خود متغیر بازاریابی اینترنتی و نه عوامل موثر بر ان نیز رابطه معنی دار بالایی یا رضایت مشتری داشته اند . با توجه به نتابج بدست آمده می توان گفت مبحث مدیریت مالی مستلزم برنامه ریزی در سازمانها و شرکتها در جهت فروش و جذب مشتری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.