بررسی بازار و نگرشهای اخلاقی به آمیزه های بازاریابی از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بازار و نگرشهای اخلاقی به آمیزه های بازاریابی از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازار و نگرشهای اخلاقی به آمیزه های بازاریابی از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازار و نگرشهای اخلاقی به آمیزه های بازاریابی از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازار و نگرشهای اخلاقی به آمیزه های بازاریابی از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و افزایش نیازها، روابط و تعاملات بازرگانی و بازاریابی دستخوش تغییرات و ابهامهای متعددی از جمله ارزشهای اخلاقی و رفتاری می شود. از آنجایی که بازار و بازاریابی از دیدگاه اسلامی نمی تواند خالی از اخلاق و ارزشهای اسلامی باشد. از این رو در این مقاله بازار و آمیزه های بازاریابی را در بازارهای اسلامی مورد بررسی قرار داده ایم تا اهمیت ارزشهای اخلاقی و رفتاری را در تعاملات اقتصادی و تجاری مسلمانان از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی بیان کنیم. با توجه به آیات و روایات نتیجه می گیریم که هدف اصلی اسلام از بازرگانی تنها بالا بردن سطح زندگی مادی مردم و بهبود وضع معیشتی از لحاظ خوراک، پوشاک و مسکن و سایر موارد نمی باشد بلکه علاوه بر موارد ذکر شده، تکامل روحی و کسب فضایل اخلاقی نیز مورد نظر می باشد و تمام نکات و ظرافت اندیشی هایی که در بازاریابی اجتمایی مطرح است در آداب و تعالیم بازرگانی اسلامی توصیه می شود، که در بسیاری موارد دقیق تر و با حساسیت بیشتری به مسائل می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.