شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر سهم بازار شرکتهای بیمه در رشته های اموال و مسئولیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر سهم بازار شرکتهای بیمه در رشته های اموال و مسئولیت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر سهم بازار شرکتهای بیمه در رشته های اموال و مسئولیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر سهم بازار شرکتهای بیمه در رشته های اموال و مسئولیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر سهم بازار شرکتهای بیمه در رشته های اموال و مسئولیت :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این تحقیق به شناسایی مولفههای مدیرتیارتباط با مشتری و رتبه بندی آنها درمراکز بیمهنوین استان اصفهان باکمک تکنیک دلفی بوده که مولفههای توجه ویژه به مشتراین کلیدی سازماندهی مدیریت دانش و فناوری مبتنی بر CRM استخراج شده و سپس با استافده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP موردوزن دهی ورتبه بندی قرار گرفت نتایج اینگونه حاصل شد فناوری در رتبه اول سازماندهی در رتبه دوم توجه ویژه به مشتریان کلیدی دررتبه ی سوم مدیریت دانش مبتنی بر CRM در رتبه چهارم قرارگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.