تعیین رابطه بین عدالت آموزشی، و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادراکشده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه بین عدالت آموزشی، و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادراکشده دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه بین عدالت آموزشی، و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادراکشده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه بین عدالت آموزشی، و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادراکشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه بین عدالت آموزشی، و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادراکشده :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر تعیین رابطه بین عدالت آموزشی و نظام مدیریت اطلاعات پویا با بهبود درگیری یادگیری ادارک شده بوده است روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده است جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات تشکیل داده اند. شیوه نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم تصادفی بود که نهایتا ۱۸۰ نفر بطور تصادفی برای پاسخگویی انتخاب شدند ابزار تحقیق بر سه نوع بوده اند: ۱. پرسشنامه محقق ساخته عدالت آموزشی دارای ۲۰ گویه a=0/93 و پرسشنامه محقق ساخته نظام مدیریت اطلاعات پویا دارای ۱۱ گویه a=0/91 و پرسشنام محقق ساخته بهبود درگیری یادگیری ادارک شد دارای ۸ گویه a=0/87 برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استافده شده است به طور کلی نتایج تحقیق نشان داد بین عدالت آموزشی و بهبود درگیری یادگیری ادراک شده در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) رابطه معناداری وجود دارد بین نظام مدیریت اطلاعات پویا و بهبود درگیری یادگیری ادارک شده در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) رابطه معناداری وجود دارد.و

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.