بررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت صبا باتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت صبا باتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت صبا باتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت صبا باتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت صبا باتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شرکتها برای رسیدن به اهداف خود بازار افزایی کسب مزیت رقابتی بایدتوجه خاصی به نیروهای فروش خودداشته باشند و فروشندگان خود را؛ جزئیی از کارکنان شرکت بدانند از طرفیدیگر آنها را مشتری خود در نظر بگیرند سعی خود را در جلب رضایت آنها بکار گیرند . برای این منظور شرکتها باید گارنتی مناسبی راارائه دهند تا بتوانند پاسخگویی نیاز فروشندگان پس از ارائه خدمات باشند وهمکاری لازم را با آنها در جهت خدمات مربوط به گارانتی داشته باشند. در این راستا تحقیق حاضر به دنبال ارزیابی و رتبه بندی رضایت فروشندگان باتری صبا ازگارانتی اینشرکت در شهرستان مشهد می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی واز نظر ماهیت و روش توصیفی میباشد و بدین منظور از میان فروشندگان گانبا روش نمونه گیری تصادفی ساده در بازه زمانی دی ماه ۹۳ لغایت خرداد ۹۴ نمونه ۱۰۸ نفری مورد بررسی قرار گرفت . و برای سنجش آزمون فرضیات تحقیق از آزموهای تی تست و فریدمن علاوه بر آزمونهای توصیفی استفاده گردیده است نتایج این تحلیل نشان دهنده رضایت فروشندگان از خدمات آموزشی شرکت باتری صبا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.