بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی و شناسایی کیفیت خدمات بانکداری سنتی بانک پارسیان ا زدیدگاه مشتریان انجام شده است این پژوهش از نظر هدف کاربردی از نظر زمان مقطعی و از نظر روش توصیفی پیمایشی است جامعه آماری پژوهش مشتریان بانک پارسیان شهر تهران بوده است که تعداد ۴۲۶ نقر به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از روشهای امار توصیفی از نرم افزار spss22 و برای مدل یابی معادلات ساختاری از نرم افزار Lisrel8.8 استفاده شده است برسی نتایج نشان داد که مشتریان بانکی از کیفیت خدمات بانکداری بانک پارسیان تا حدود زیادی راضی هستند ولی مهمترین مشکل از لحاظ شیوه بانکداری سنتی عدم دسترسی آسان به این بانک به شمارده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.