بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد با نقص میانجی تبلیغات شفاهی(مطالعه موردی: بیمه البزشهر شیراز) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

طبق تحقیق گذشته افراد با استفاده از درک احساسات میتواند تعاملات راحتتری داشته باشد احساسات در روابط طرفین باعث تسهیل در تعاملات می گیرد از سویی امروزه از تبلیغات شفاهی مثبت به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند در پیشبرد فروش محصولات یادمی کنند به طوری که محصولات گمنام ناشناخته را به سرعت در مسیر شهرت واوازه تجاری لجام گسیخته ای قرار می دهد در همین راستا هدف از انجام این تحقیق بررسیتاثیر احساسات مشتری بر قصد خرید مجدد بانقش میانجی تبلیغات شفاهی در صنعت بیمه می باشد این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمرهتحقیقات توصیفی و پیمایشی قرارمیگیرد جامه آماری تحقیق حاضر کلیه مشتیان بیمه البرز در شهر شیراز می باشد برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استافده شده است که با توجه به جامه نامحدود حجم نمونه موردنیاز پژوهش ۱۹۶ نفر می باشد برایانتخاب نمونه از روش نمون گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوری در این پژوهش پرسشنامه می باشد که پایایی این پرسشنامه از ضریب آلفای کرنباخ ۰/۸۳۶ تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزار مدلسازی معادلات ساختاریSmart PLSاستفااده گردید نتایج پژوهش نشان داد احساسات مشتری تاثیر معناداری بر قصد خرید دارد. همچنین نتایج پژوهش نشان داد که تبلیغات شفاهی بر تاثیر احساست مشتری بر قص خرید نقش میانجی ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.