روش های اقتصاد مقاومتی در فروش ، هنگام رکود اقتصادی (شرکت پخش هجرت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش های اقتصاد مقاومتی در فروش ، هنگام رکود اقتصادی (شرکت پخش هجرت) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش های اقتصاد مقاومتی در فروش ، هنگام رکود اقتصادی (شرکت پخش هجرت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش های اقتصاد مقاومتی در فروش ، هنگام رکود اقتصادی (شرکت پخش هجرت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش های اقتصاد مقاومتی در فروش ، هنگام رکود اقتصادی (شرکت پخش هجرت) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

ما هر پدیده ای را از دو زاویه میتوانیم بررسی کنیم.یک:میتوانیم نگاه عملیاتی داشته باشیم . دو:میتوانیم نگاه استراتژیک و معماری داشته باشیم.صنعت پخش تحولات زیادی به طبع تغیر در محیط و فرهنگ و سلیقه و … مصرف کنندگان دارد و در هر زمانی این صنعت باید با توجه به محیط اطراف خود را با تغییرات هماهنگ کند تا متوجه شکست و بحران نشود.یکی از مسایلی که روی صنعت پخش تاثیر دارد رکود اقتصادی است.در اینجا ما دوره رکود را در مورد شرکت پخش دارویی در نظر گرفتیم. میدانیم که دوره رکورد ، سخت ترین دوره اقتصاد برای هر شرکت پخش دارویی است در این دوره تقاضا برای دارو به شدت کاهش پیدامی کند . در صورتی که دروه رکورد ادامه یابد شرکت های پخش دارو یی با مشکلات جدی روبرو می شوند و برخی از شرکت ها محکوم به خروج از صنعت می شوند . علی رغم اینکه بازار یابی به یکی از استراتژی های محوری و حیاتی در بسیاری از شرکت های پخش دارویی مبدل گشته است ولی بازاریابان این شرکت ها در شرایط رکود به درستی هم عمل کنند چالشهای بسیاری باز پیش رو دارند .پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر روش تلفیقی بازاریابی حضوری و تلفنی بر شرایط رکورد در شرکتهای پخش دارویی است . روش تحقیق در این پژوهش نیمه آزمایشی است برای دستیابی به اهداف پژوهش از بین بازاریابابن شرکت پخش داروگستر طوبی ، تعداد ۲۰ نفر به روش تصادفی در قالب دو گروه آزمایش و کنترل انتخاب شدند . گروه آزمایش به مدت ۸ جلسه درجلسات آموزشی مدل تلفیقی بازاریابی و تلفنی شرکت کردند و پس از جمع آوری داده هامورد تحلیل قرار گرفت ونتایج حاکی از آن است که آموزش روش تلفیقی بازاریابی حضوری وتلفنی بر فروش بر شرایط رکورد،موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.