بزنامه ریزی درسی از دیدگاه روانشناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بزنامه ریزی درسی از دیدگاه روانشناختی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بزنامه ریزی درسی از دیدگاه روانشناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بزنامه ریزی درسی از دیدگاه روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بزنامه ریزی درسی از دیدگاه روانشناختی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی مبانی روان شناختی برنامه ریزی آموزشی و درسی پرداخته شده است.یکی از واژگان مهم وکلیدی مبنا است که در علوم تربیتی عبارت است از بحث از موقعیت،امکانات و محدودیت های انسان و ضرورت هایی که زندگی او را همواره تحت تاثیر قرار می دخد یا به تعبیری مبانی ،هست هایی است که از آن بایدها و نبایدها (اصول) اتخاذ می شود. در قسمت برنامه ریزی آموزشی و درسی که با یادگیری فراگیر سروکار دارد،در رویکردهای مختلف ،مانند مبانی فلسفی ،اجتماعی ،روان شناسی و… مورد بررسی قرار می گیرد،که از میان این مبانی تنها به مبانی روان شناسی اکتفا شده است.در روانشناسی نیز مکاتب مختلف روان شناسی بحث می شود که تنها به دیدگاه مکتب روان شناسی رشد و روان شناسی انسان گرا پرداخته ایم زیرا هر کدام از مکاتب در مورد یادگیری و نیازهای انسان سخنی دارند که در برنامه ریزی درسی و آموزشی کاربرد فراوان دارد و باید برنامه ریزان این خصوصیات را در نظر داشته باشند تا در هر زمینه انسان های متخصص ،کارآمد و متعهد تربیت شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.